Mina sidor
Mina sidor
Logga ut
Hantera bokning
Meny
Rutter
Ombord
Destinationer
Specialerbjudanden
Lojalitetsprogram
Kundtjänst
Hem
Kundtjänst
Lojalitetsprogram
Kostar det något att bli medlem?
Kostar det något att bli medlem?
Det finns ingen avgift för att gå med i Extra och du kan registrera dig gratis online.
Vanliga frågor
Vad är lojalitetsprogram Extra?
Hur kan jag ändra mitt lösenord?
Hur registrerar jag mig?
Hur uppdaterar jag min onlineprofil hos Stena Line?
Hur länge är Extra-medlemskapet giltigt?
Vad är mitt onlinekonto till för?
Hur fungerar poängkalkylatorn?
Jag har ingen e-postadress eller tillgång till internet, kan jag ändå bli medlem?
Jag har precis fått mitt medlemsnummer. När kan jag börja samla poäng?
När måste jag ange mina uppgifter enligt bekräftelsemeddelandet?
Vem kontaktar jag om jag har problem med mitt Extra-konto?
Om jag har en fråga om bokningarna via GetYourGuide, vem ska jag kontakta då?