Kontakta oss

Har du sett våra Vanliga frågor? Du hittar svar på många av de vanliga frågorna som våra kunder har.

 

Om du inte hittar svaret på din fråga kan du fylla i kontaktformuläret eller kontakta den relevanta avdelningen nedan så hjälper en medlem i vårt team dig.

Kontaktinformation för avdelningar

Gäller ditt ärende bokning av ny resa eller ändring i en befintlig bokning, vänligen kontakta kundservice på telefon. 
Telefon: +46 (0) 770 575700

Öppettider: Måndag–fredag 08:30–17:00 | Helger 09:00–16:00

 

För övriga frågor, fyll i vårt kontaktformulär så försöker vi återkoppla till dig inom 48 timmar.

Telefon: +46 770 67 67 00

 

E-post: business.travel@stenaline.com

Besök vår särskilda webbplats för frakter på www.stenalinefreight.com

 

Telefon: +46 317 04 08 00

 

E-post: freightbooking.se@stenaline.com

Använd kontaktformuläret och välj "Extramedlemsskap frågor" som typ av fråga.

Kontaktformulär

Ange ditt namn här

Ange den e-postadress du vill att vi använder när vi kontaktar dig

Ange ditt telefonnummer, hemnummer eller mobil (valfritt)

Ange ditt bokningsnummer om det är relevant för frågan (valfritt)

Den information du lämnar används för att registrera en supportanmälan hos oss. Uppgifterna lagras i upp till 12 månader och kopplas till din kundprofil om så är tillämpbart. Stena Line använder uppgifterna baserat på vårt berättigade intresse att bättre förstå hur vi kan förse våra kunder med premiumtjänster. Inga uppgifter kommer att delas med andra företag eller partner.

 

Mer information om Stena Lines behandling av personuppgifter finns i vår integritetspolicy.

Bifoga en fil? Svara på mailet du får kort efter att du skickat din fråga via formuläret ovan, och bifoga din fil(er) till mailet.

Postadress

Stena Line

Masthuggskajen

SE-413 03

Göteborg

Sverige